Dan före dan före dopparedan.

Jag sitter i skrivande stund nerbäddad i soffan. Ser fram emot morgondagen då jag äntligen får åka hem (ja jag säger fortfarande hem) till hälsingeskogarna.
Jens och katterna tog sitt pick och pack och begav sig hem redan i söndags och jag har längtat varje sekund.

Jag fått en hel del jobb gjort den här veckan vilket känns bra, många vill bli fina i håret när det vankas diverse jul- och nyårsfester.
För min del lutar det åt en lugn jul, jag ska flytta in i mina myskläder och bara njuta.
Att det är julafton i övermorgon känns bara jättekonstigt, kanske är det bristen på snö som gör det svårt att finna någon julkänska. I Hälsingland är det tydligen lite vitare åtminstone.


Kommentarer
Postat av: Lina

Nu ger jag dig en smisk på rumpen så att du kanske börjar dela med dig lite mer av dit liv här! :)

2012-02-16 @ 23:47:52
URL: http://olinao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0