Morgonstund har guld i mund.

Den här morgonen har varit lite bättre än de flesta andra mornar. Klockan ringde vid sju men jag struntade i att stressa upp, låg kvar och myste med katterna. Just morgonen är den tid på dygnet som de är som mest kelsjuka och då måste man ju ta tillfället i akt, det är så härligt att borra ner ansiktet i dunpälsen.
När vi väl pallrat oss upp drog jag på mig träningstajts och jacka och tog en promenad i den härliga vårsolen och efter det en god och lång frukost.
Känns bra att få börja dagen så här, snart ska jag bege mig in mot salongen.

Morgonmys.

Solpromenad i skogen.

Mummafrukost! Svärmors surdegsbröd med ost och paprika, perfekt löskokt ägg, honungsmelon, banansmoothie och (det viktigaste av allt på frukostbordet) svart kaffe.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja det är bäst för dig det, för nu har jag länkat till din blogg från min. SÅ nu kommer ALLA mina läsare hit! För det är ju så många.. haha!

2012-05-08 @ 23:01:41
URL: http://olinao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0