Till fröken Åsberg!

Diverse klagomål har framkommit. Jag har fått höra att jag är en usel bloggare. Well, tell me something that I dont know. Ett inlägg sisådär i halvåret kan man väl knappast kalla aktivt. Nåja fröken Lina Åsberg, eftersom du nu så gärna vill att jag skriver så ska du få dig inlägg då, tillägnat till dig och ingen annan dessutom, känn dig hedrad!

Ett fint ögonblick nyårsafton 2011.


Du är en av mina finaste vänner och jag tycker så mycket om dig!
Vi tänker och är så lika, vi vet så mycket om varandra och du är en av de få som jag kan visa mitt rätta jag för.
Vi har gått igenom både tråkiga och minst sagt roliga saker tillsammans och har så många fina minnen att se tillbaka på.
Ända sedan de första dagarna på gymnasiet har du varit en av mina bästa vänner och jag hoppas att det så alltid kommer förbli.


Igår var jag och Jensa och hälsade på Lina och Viktor. Vi har nämligen tillbringat helgen hemma i fagra Hälsingland. Vi gottade oss åt en finfin dikt som fröken helt på eget bevåg knåpat ihop. Tänk att få vara vän med en sådan sann poet.


Den har visserligen några år på nacken, but still, nog borde den väl platsa i någon högfärdig diktbok någonstans där ute i vida världen. Oslagbart!


Kommentarer
Postat av: lina

Men gulle! Nu blev jag ju nästan lite tårögd! Tänk vad vi har gått igenom mycket när man tänker efter. Både roligt och tråkigt. Bästaste du <3

2012-05-07 @ 15:34:46
URL: http://olinao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0