Turbopass

Jag har varit lite småkrasslig hela den här veckan, med ont i halsen, snorig näsa och feberkänningar. Inte så farligt att jag inte kunnat jobba, men ändå tillräckligt för att inte vilja träna (vilket suger eftersom jag kom igång så bra förra veckan). I måndags tog jag en promenad, tisdag och onsdag red jag, idag tog jag en promenad igen. När jag kom hem så kände jag dock att musklerna längtade efter att ta i åtminstone litegrann. Jag körde ett turbopass för mage och rygg.
Situps 3 gånger 30.
Plankan 3 gånger 1 min.
Rygglyft 3 gånger 30.
Med några sekunders vila mellan varje set.
 
Det tog exakt 12 minuter. Självklart inget jobbigt pass i sig, men ändå tillräckligt för att aktivera musklerna. Glöm aldrig, lite träning är bättre än ingen. Turbopass är ju strålande de dagar man verkligen inte hinner träna ordentligt, jag ska verkligen försöka göra det oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0