Underbara morgon

Regnet smattrar på rutan och det blåser oktobervindar för fulla muggar utomhus, det gör ingenting för jag är glad och endorfinhög.
Jag börjar inte jobba förän halv elva idag så jag tog tillfället i akt att träna på morgonen istället för på kvällen. En liten nätt joggingrunda i regent fick starta dagen, skönt!
Jag kanske är konstig men jag älskar att vara ute och träna i oväder, det är så frisk och härlig luft och så känner man sig inte lika svettig, dessutom är det så skönt att komma in igen och ställa sig i en varm dusch när man är lite frysen och ruggig.
 
Nu sitter jag och äter frukost i lugn och ro och sedan ska jag åka iväg och arbeta av även denna dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0