Fin vän

Jag har precis pratat med min fina vän Linn i en timme och en kvart, tid som bara flög iväg i skratt och roliga uppdateringar om varandras liv. 
 
Jag tror inte att man måste träffas varje dag eller ständigt vara uppdaterad om den andre för  att kunna vara äkta vänner. Jag tror snarare att om det kan gå flera veckor, kanske månader, utan att man hörs och när man sedan väl gör det så är allt som vanligt. Det är som att tiden emellan stått still och man fortsätter där man sist var, det tror jag är äkta vänskap. Så är det med bland annat Linn och det är så fint, vi är sammanlänkade trots att vi bor långt ifrån varandra och sällan kan träffas.
 
 
En fin sensommardag i augusti då vi besteg ett hälsingeberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0