Mitt bästa ställe på jorden.

I skrivande stund befinner jag mig i vackra Vemdalen. Jag, Jens, Sture, Asta och Bettan (gamla Saaben årsmodell 84) brummade hit igår. Jens bror Johan och hans flickvän Sabrina är också här och vi myser runt och har det bra. Idag har vi varit och fiskat men fiskarna tyckte det var mer intressant att leka med varandra (retsamt nog alldeles vid vattenbrynet så att vi kunde se dem tydligt och klart) än att hugga på våra drag. Sabrina lyckades dock få två fina Rödingar, de högg inte utan fastnade med fenan i kroken, en lite annorlunda men lyckosam fiskemetod.
Imorgon åker Johan och Sabrina hem men jag och Jens plus katter stannar hela långa veckan. Åh jag är alldeles salig, inga ord kan beskriva hur mycket jag längtat efter den här veckan. Jag älskar att vara här, jag är så fullkomligt avslappnad och sover som en stock om nätterna vilket är ovanligt för min del, den friska fjälluften gör gott.
 
Nananananana ni kan inte ta mig! Här simmar jag omkring alldeles nära bara för att retas.
 
Snart ska vi äta grillat, dricka ett glas rött, spela lite spel och bara mysa resten av kvällen, åh underbara semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0