Söndag i stallet

Idag har jag tillbringat fem timmar i stallet. Först red jag på Gaya, ett trevligt sto som jag ska hjälpa till att rida lite framöver. Vi körde ett pass i ridhuset och jag fick hjälp av hennes ägare vilket kändes jättebra så jag får lära mig redan från början hur jag ska rida henne. Jag var tvungen att rida aktivt hela tiden med mycket skänkel och jag var helt slut efteråt, härlig träning!
 
Sen var det dags för lille Tott att tas om hand. Vi promenerade en sväng och avslutade med några ruscher i trav upp för en brant och lång uppförsbacke, upp och ner, upp och ner, jobbigt tyckte Tott (fast mest jag). Åh vad jag tycker om den där hästen, han är så snäll och klok.
 
Sötaste Tott ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

GullTott! Vad kul att du fått en medryttarhäst! :)

Svar: Ja jag vet! :D
fridolainen.blogg.se

2013-03-03 @ 19:52:43
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0